Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

poniedziałek, 4 marca 2013

DENKO Luty 2013

Cześć.
Dzisiaj jeden z moich ulubionych postów, czyli denko.
Dzięki takiemu zbieractwu zużytych opakowań usystematyzowałam się w zużywaniu i zakupach.
Do rzeczy:

1. Ziaja activ - jak do tej pory mój ulubiony antyperspirant [recenzja] - zamieniłam go na wersję soft, ale nie jestem już taka zachwycona. Mega wydajny i ładnie pachnący. Kupię ponownie na pewno.

2. Aile Happines żel pod prysznic - dobrze myjący żel za śmieszną cenę. Z braku laku kupię ponownie, chociaż zdarza się, że skóra jest po nim sucha.

3. Blanchette B woda micelarna [recenzja] - całkiem przyzwoity micelek. Kupię ponownie.

4. Denivit pasta nabłyszczająca i usuwająca przebarwienia - nie używałam jej systematycznie, bo na zmianę z inną pastą, więc efekt nie jest taki jakiego się spodziewałam, nie mniej jednak to całkiem dobra pasta i na pewno do niej wrócę. Minimalne efekty zauważone, więc dam jej jeszcze jedną szansę. Kupię ponownie.

5. Avon, Planet Spa scrub oliwkowy do ciała. Niezły scrub, dobrze zdziera, skóra jest po nim gładka i miękka. Osoby bez ciągłych problemów z suchą skórą mogą sobie odpuścić po nim balsamowanie. Na minus zacinająca się klapka i zapach, który po czasie strasznie mnie drażnił. Nie kupię ponownie. Poszukam czegoś co lepiej pachnie i dobrze przy tym natłuszcza.

6. Avon, simply becouse - zapach z serii piżmowo-orientalnej. Dosyć trwały zapach, co dla mnie stało się koszmarem. Pierwszy test wypadł ok, z kolejnymi użyciami miałam wrażenie, że wącham tani odświeżacz powietrza. Bolała mnie po nim głowa. No way, więcej nie kupię mimo iż bardzo lubię Avonowe perfumy.

7 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z Twoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam żadnego z tych produktów, ale żel pod prysznic mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te perfumy z avon miałam kiedyś i dla mnie były dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam paste denicit a tak po za tym nic nie miałam :)fajne denko

    OdpowiedzUsuń
  5. Avon to w ogóle ma tragiczne produkty w większości :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z nich jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkretne denko :) Ale żadnego kosmetyku u siebie nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...