Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

piątek, 6 lipca 2012

Pierwsza recenzja: Antyperspirant Ziaja Activ

Chciałam podzielić się z wami opinią o moim ulubionym antyperspirancie Ziaja Activ. Kilka słów od producenta:


"dwukierunkowe działanie przeciw poceniu
działanie antyhydrotyczne
Skutecznie ogranicza wydzielanie potu.
działanie deodoryzujące
Neutralizuje zapach potu i zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.
 
 
Łagodny dla skóry.
Bez konserwantów.
Bezalergenowa ilość kompozycji zapachowej. 
Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników.
Nie pozostawia śladów na ubraniu.

 Substancje aktywne


Opakowanie
60 ml"
Według mnie jego działanie jest bardzo dobre. Troszkę długo schnie, ale potem skóra nie poci się i nie zostają plamy. Nie zniszczył mi żadnej bluzki za co duży plus.
Zapach też oceniam na plus, jest świeży, cytrusowy - w sam raz na lato :) Nie drażni, nie szczypie nawet po goleniu. Dzięki niemu czuję się świeżo i nie boję się przykrej niespodzianki po podniesieniu ręki - po innych 'kulkach' zdarzały mi się białe grudki w załamaniach skóry.. 
Producent mówi, że activ ma konsystencję kremową, jednak ja tak nie uważam - jest dość lejąca przez co czasem wycieknie coś z kulki, ale jak dla mnie to nie problem, nigdy się nim nie uciapałam. Ma dobry skład. Cena też jest bez zarzutu (6-7zł), no i jest łatwo dostępny
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że nie zawiodłam się jedną z moich ulubionych marek i polecam.
Życzę miłego wieczoru :) Karolina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...