Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

wtorek, 10 lipca 2012

Emolium

Cześć. Dzisiaj chciałam wam przedstawić emulsję specjalną Emolium. Kupiłam ją dla mojej córki, gdyż jako kilkumiesięczniak miała bardzo szorstką, suchą i łuszczącą się skórę. Żadne oliwki i balsamy nie dawały sobie z tym problemem rady. Niby po posmarowaniu skóra była gładka, ale gdy tylko natłuszczacz się wchłonął problem powracał. Zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami i kawałkiem wiedzy własnej wyniesionej ze szkoły na temat składu (masło shea, NNKT, urea) zdecydowałam się na zakup tej nietaniej dla mnie emulsji (przeszło 30zł).
Już po pierwszej aplikacji byłam zachwycona. Emulsja świetnie się rozprowadziła i wchłonęła pozostawiając skórę gładką i delikatną bez tłustego filmu, dając jednocześnie efekt świetnego nawilżenia. Działanie pozostawało długo. Po 3 aplikacjach skóra malutkiej zregenerowała się całkowicie i spokojnie można było powiedzieć, że jest mięciutka jak pupa niemowlaka :)
Emulsja jest także bezzapachowa, chociaż da się wyczuć taki specyficzny zapach tłuszczu, nie jest on jednak nieprzyjemny i szybko znika. Produkt jest wydajny i dobrze zapakowany.

Ja także skorzystałam z tego produktu bo wyleczył mi moja przesuszoną skórę na policzku :)
Pozdrawiam K.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...