Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

sobota, 15 września 2012

Piaskowe lakiery

Hej.
Zalakierowało się troszkę więc i dzisiaj o moich już dość wiekowych, ale ciekawych lakierach.
Są to lakiery bazarowej firmy Lemax Colour max 2500. Kolory to jasne pastele z domieszką, no właśnie co to jest? coś w rodzaju czarnego drobniutkiego piasku, albo jakby paznokcie posypać drobnym pieprzem ;p. Po pomalowaniu nie czuć, że lakier jest chropowaty, ale przy zmywaniu troszkę tak.

Lakiery wysokich lotów nie są bo na drugi dzień już mogą zdarzyć się odpryski, ale za cenę 2-3zł nie jest to tragedia i jednorazowo dla ładnego koloru można sobie na niego pozwolić.

Jedna warstwa schnie szybko, z dwiema już jest gorzej, ale tragedii nie ma, za to nie miałam topa pod ręką i na wierzch dałam odżywkę z Avonu mineral strength (zamiast jakiegoś bezbarwnego) i po niej paznokcie schły wieki i oczywiście odczekałam sporo czasu licząc w godzinach zanim poszłam spać i rano moim oczom ukazała się poodbijana pościel na lakierze ;p myślę, że niepotrzebnie dałam tą odżywkę..

Lakiery nazw nie mają, pod butelką mają wytłoczone numery, ale jakoś chyba na nie patrzeć nie będę bo dwa różne kolory mają ten sam numer.

 Jak wczoraj za wygląd paznokci przepraszam.
Jak podrosną nadam im właściwy kształt bo im krócej ścinam tym robią się bardziej miękkie i rozdwajające, z dłuższymi ten problem tak bardzo nie dokucza.




12 komentarzy:

  1. fajne, jak gdzieś zobacze to kupie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się nie przekonałam do tego typu lakierów. Jak je zobaczyłam kiedyś pierwszy raz, to skojarzyły mi się z takim plastikiem z jakiego kiedyś były mydelniczki czy kubki na szczoteczki do zębów :-P

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... Pierwszy raz widzę:) Są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten lakier.Wygląda troszkę tak jakby dosypali do niego kawy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się takie odcienie piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie ciekawe lakiery :) chociaż nigdzie nie widziałam to zabieram się za poszukiwania są oryginalne to na pewno ;)jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z takimi lakierami. Gdzie można je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupilam na allegro, ale mozna je spotkac na bazarkach, albo sklepach typu 'wszystko p 2,3,4zl' :)

      Usuń
  8. bardzo podobają mi się te lakiery!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...