Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

piątek, 14 września 2012

Mirror shine i candy

Witam!
Mało u mnie paznokci na blogu, a miłość do zdobień mam ogromną, jednak obecnie stan moich paznokci nie pozwala na popisy. Paznokcie są w trakcie Evelinowej regenracji i odbudowy - są w fatalnym stanie. Skórki też pozostawiają wiele do życzenia - to mój odwieczny problem. Chyba muszę się nimi konkretnie zająć co opiszę na blogu.
Nie mam dzisiaj weny więc szybko do konkretów. Lakiery Avon mirror shine metallic mauve i blue steel zagościły po długiej przerwie na moich paznokciach. Nie są to jednak moje kolory - żałuję, że nie mam złotego albo srebrzaka, nie mniej jednak ocenę zostawiam wam.
Od razu mówię nie zwracajcie uwagi na zalane skórki, ich stan i kształt moich paznokci :P

Lakiery schną błyskawicznie. Nie zdążę dokończyć drugiej ręki a już na pierwszej lakier suchy. Dlatego musimy się spieszyć malując bo zdarza im się smużyć, ale to dlatego, że za szybko schną :P

Trwałość ciężko mi powiedzieć bo jest różnie ale około 3 dni wytrzymają.

Na zdjęciu jedna warstwa - wystarcza na równe pokrycie bez prześwitów.

Pędzelek standardowy, konsystencja raczej rzadka.

Co o nich sądzicie?






















(Na palcu serdecznym blue steel a mettalic mauve(fiolet) na reszcie, chociaż aparat kolorów zbyt nie wyróżnił bo i w rzeczywistości są zbliżone.



A żeby było bardziej mirrorowo (jak mi się fajnie zgrało) chciałam ogłosić, że biorę udział w candy u Panny Dominiki gdzie do rozdania szminki :)
Zapraszam chętnych i życzcie mi szczęścia bo kolorki fajne.



7 komentarzy:

  1. Miałam z tej serii złoty lakier, miał bardzo dziwne wykończenie jak dla mnie. Nie mniej jednak trzymał się pazurków solidnie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam srebrny z tej kolekcji lata temu i muszę przyznać, że nadal się nadaje. Ale nie używam go zbyt często... Mirror?? Ooj za wszelkie skarby nie! Raczej półmat, takie dziwne wykończenie stali. Ale jakiś czas temu był bazą pod stemple i pochwaliłam się nim na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory lakierów świetne :) ja po kuracji odżywką eveline mam świetne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory:) Uwielbiam lakiery z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...