Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

czwartek, 16 sierpnia 2012

małe zakupy

Cześć. Wpadłam dzisiaj na zakupy do Rossmanna po kilka drobiazgów. Wyszłam ze spożywką dla córki, perfumami dla chłopaka (nie załapały się do zdjęcia), płatkami kosmetycznymi, zieloną konturówka Wibo Lovely, olejkiem do ciała z Alterry i płynem micelarnym dla cery tłustej/mieszanej z Eveline.

Mam zamiar zacząć olejować włosy :) oczywiście rezultaty przed, po i w trakcie wam pokażę. Jak uważacie olejek z Alterry nada się do tego??


Telefon troszkę schrzanił kolory :(
Chciałam też powiedzieć, że mój blog ma już prawie 500 wyświetleń za co bardzo dziękuę:)

Pozdrawiam i miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...