Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

wtorek, 14 sierpnia 2012

Cuticle remover

Chciałam poszukać coś dla was na necie o removerze do skórek firmy exfashion, ale o wersji którą zakupiłam nigdzie nic nie pisze.. może za słabo szukałam? Bynajmniej nie znałam wcześniej tej firmy i z tego co zauważyłam w moim mieście można ją spotkać na stoisku z kosmetykami Nicole w pasażu Tesco. Mają też tam żele i inne produkty do stylizacji paznokci, ale zbyt dobrych opinii ta firma nie ma.. Nie mniej jednak co sądzę o tym preparacie:
Użyłam go dopiero dwa razy, ale na pierwszy rzut oka zachwyciło mnie to, że jest bezzapachowy! bo zawsze drażnił mnie ostry zapach dwóch innych używanych przeze mnie removerów.
Konsystencja ni to płynna, ni to żelowa, ale skłaniałabym się do określenia 'płyn' bo jednak preparat jest lejący, ale nie skapuje ze skórek za co plus.
Działanie szybkie, kończąc smarowanie dziesiątego palca ;p mogę zacząć usuwanie patyczkiem skórek z pierwszego. Całkiem przyzwoicie je zmiękcza, wiadomo jak ktoś ma bardzo zarośnięte skórki sam patyczek nie wystarczy, ale widzę, że dobrze nadałby się też do zmiękczenia przed usuwaniem cążkami (robię tak gdy patyczek ze wszystkim sobie nie poradzi, wtedy skórki ładnie się wycinają).
Troszkę piecze gdy zaleje się mocno uszkodzoną skórkę, a takie niestety w ostatnim czasie mam, ale zauważyłam to we wszystkich płynach, które używałam więc minusem to dla mnie nie jest. (żebyście wiedziały jak pieką mnie skórki gdy je zaleję odżywką z Eveline to masakra..)


Uważam, że produkt zły nie jest i za cenę 9zł jest bardzo dobry.

4 komentarze:

  1. przydal by mi się taki preparat do skorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też go nigdzie nie widziała, a wygląda na fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)
    nie spotkałam się z nim nigdy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...