Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

poniedziałek, 8 lipca 2013

Blogowy roczek!

Witam.

Jestem, jestem, nie uciekłam, nie zapomniałam :)

Chciałam się pochwalić, że w sobotę 6 lipca mój blog obchodził swoje 1 urodziny!
Jestem bardzo dumna z tego jubileuszu.

Bardzo się cieszę, że jesteście ze mną, czytacie moje wypociny, oglądacie makijaże i w ogóle.
Wasze komentarze (a było ich do tej pory 1808) dodają mi kopa i chęci do działania.
Dziękuje za to że jest Was ze mną 224 obserwatorów na bloggerze, 111 lubisiów na FanPagu i 60 'followersów' na blogLovin :)

Blogowanie to moje hobby, pasja i jeden ze sposobów spędzania wolnego czasu (którego w ostatnim czasie mam niewiele).

Chciałam też, przeprosić za moje ostatnie nieobecności. Córy mi się pochorowały i cały swój czas poświęcam im. Na komputer nie mam czasu.
W głowie mam już wiele pomysłów na nowe posty.
Niedługo pojawi się zaległe denko, nowości i recenzje :)

Pozdrawiam całym sercem i dziękuję, że jesteście ze mną.

Ps. To mój 171 post :)

Wypijmy za skumulowaną car00line i bloga hihi !

8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...