Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

sobota, 12 stycznia 2013

Nowy nagłowek + informacja

Znudził mi się wygląd bloga i mam chęć popracować nad czymś ambitniejszym. Nagłówek na razie prowizoryczny, bo to jeszcze nie to czego pragnę..
Co do szablonu nie wiem czy sama dam radę coś zdziałać, więc pewnie poszukam kogoś kto co nie co się na tym zna ;)
Macie jakieś propozycje co do wyglądu? Co jest preferowane? Co przeszkadza w obecnym?
Będę wdzięczna za każdą radę.

Chciałam także poinformować, że dołączyłam do agregatora blogikosmetyczne ;)

6 komentarzy:

  1. hmmm, według mnie troszkę za duży masz ten nagłówek:) poza tym super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również cały czas eksperymentuję i szukam tego odpowiedniego:) Czekam na efekt końcowy u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...