Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

niedziela, 6 września 2015

Woda perfumowana Nicole

Witam.

Jakiś czas temu otrzymałam perfumy Nicole Cosmetics, nadszedł więc czas na podzielenie się moją opinią o nich.


Nie mogłam się zdecydować jaki zapach wybrać, więc decyzja padła w ciemno na odpowiednik CK Euphoria z numerem 110.

Zapach ten zakwalifikowany jest na stronie do linii świeżej o nutach: bursztyn, lotos, mahoń, kaki, piżmo, orchidea, fiołek, owoc granatu, nuty śmietany.


Buteleczka w której zamknięta jest woda perfumowana ma prosty aczkolwiek przyjemny dla oka design. Wykonana jest z mrożonego szkła co sprawia ciekawe wrażenie. Wyposażona jest w atomizer, który nie zacina się i działa jak należy. Jej pojemność to 30ml i zmieści się nawet w małą torebkę.

Dużą zaletą wody Nicole jest jej trwałość. Już niewielkie psiknięcie wystarczy, aby przez kilka godzin czuć ją na sobie.


Zapach okazał się jednak ciężki i mocny. Moim zdaniem pasowałby dla kobiety dojrzałej, nie bojącej się jego intensywności.
Jak dla mnie nadaje się na wieczorne wyjścia, ponieważ podczas dnia przytłaczał mnie. Znalazł jednak swojego zwolennika u mojej 'teściowej', która zaczęła mi go podkradać ;)

Jeżeli jesteście ciekawi tego lub innych zapachów możecie je znaleźć na stronie Nicole Cosmetics. W atrakcyjnej cenie 24.99zł za 30ml.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Lubię świeże perfumy, szkoda, że okazał się dość ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jest za ciężki. Też takich zapachów nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam w galerii ich zapachy, całkiem przyjemne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Załapałam się do testów właśnie tych perfum,ale nie pamiętam numerka. Właśnie czekam na przesyłkę :)
    Fajny blog, pozdrawiam i dodaję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...