Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

sobota, 31 stycznia 2015

Suplement diety Biosil PLUS - tak czy nie?

Niedawno zakończyłam 2-miesięczną kurację suplementem diety Biosil PLUS. Jeżeli jesteście ciekawe jak wypadł, zapraszam do czytania.

Od producenta:
Biosil to suplement diety, który zawiera wszystkie najważniejsze składniki odpowiedzialne za właściwe funkcjonowanie skóry i włosów. Są nimi biotyna, witamina B5, cynk oraz krzem. Biotyna, czyli witamina B7 zawiera cząsteczki siarki, która chroni naszą skórę, włosy i paznokcie. Docierając do odpowiednich komórek dostarcza tego cennego organizmowi pierwiastka. Witamina B5 przyspiesza natomiast wzrost włosów, odżywia je i sprawia, że stają się lśniące i silne. Dodatkowo regeneruje komórki, dzięki czemu przyspiesza gojenie ran i oparzeń, co ma szczególne znaczenie w czasie letnich kąpieli słonecznych.

Również cynk ma zbawienny wpływ na stan naszej skóry – łagodzi wszelkie podrażnienia. Wzmacnia także nasze włosy i paznokcie. Krzem natomiast spowalnia procesy starzenia się skóry, zapobiega jej stanom zapalnym i przeciwdziała w powstawaniu przebarwień. Ogranicza także wypadanie włosów oraz przyspiesza ich wzrost.

Połączenie tych czterech składników jest wszystkim, czego potrzebujesz, by po wakacjach olśniewać pięknym wyglądem. Nie musisz już tracić czasu na kosztowne kuracje u fryzjera, czy zabiegi w salonie kosmetycznym. Biosil sprawi, że twoje włosy staną się zdrowe i sprężyste, a skóra odzyska odpowiedni poziom nawilżenia. Wystarczy jedna tabletka dziennie!


Dawkowanie: 1 tabletka dziennie
Cena: około 13zł za 60 tabletek!

Skład jednej tabletki:


mg/tabl

Biotyna (witamina H) 0,15

Kwas pantotenowy 6,00

Cynk 10,00

Ditlenek krzemu 15,00   


Moja opinia:
Suplement to małe, pudrowe tabletki o miętowym smaku i zapachu. Kuracja trwa 2 miesiące, więc jest to czas, gdzie powinniśmy już zauważyć efekty.
Po 3 tygodniach stosowania moja cera zaczęła wyglądać lepiej, a włosy, które dotychczas wypadały garściami stały się mocniejsze.
Po całych 2 miesiącach wypadnie włosów zmniejszyło się co najmniej o połowę i pojawiło się sporo baby hair.
Na twarzy zmniejszył się wysyp ropnych krostek, a te które się pojawiały szybciej się goiły.
W czasie kuracji moje paznokcie urosły długie, jednak nie wiem czy jest to zasługa suplementu, czy tego, że noszę hybrydy, które zabezpieczają płytkę, przez co tak się nie łamią.


Podsumowując jestem zadowolona z działania suplementu Biosil Plus, szczególnie z tego, że włosy nie wypadają mi już tak jak kiedyś. Jeśli chodzi o trądzik, jestem przekonana, że gdyby połączyć działanie od wewnątrz z dobrą kuracją na zewnątrz, to wspólnymi siłami cera wyglądałaby na prawdę dobrze.
Do kupna zachęca także cena (ok 13zł), która w stosunku do ilości tabletek (60) jest niska.

3 komentarze:

  1. Jakoś nie mam przekonania do tego typu suplementów diety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle nie stosuję, ale skusiłam się prostym składem i tym, że nie mogłam poradzić sobie z wypadającymi włosami.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...