Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

poniedziałek, 20 maja 2013

Niedzielny make up

Wiecie, że marzę o dobrym aparacie? Nie musi być to cudo na kiju, byle tylko robił dobre zdjęcia.. ostre i wyraźne.. niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na kupno nowego, więc muszę zadowolić się starym i męczyć się dalej. Jestem zła, bo fotki nie wychodzą tak jakbym tego chciała, ostrość znika, kolory też uciekają.. ehh.

Dzisiaj pokażę Wam kilka prób uchwycenia wczorajszego makijażu jaki zmalowałam, a raczej próbowałam zmalować paletkami Meis, Avon i cieniem Essence (na rzęsach The Rocket). Niestety cierpię na deficyt cieni i nie mam czym poszaleć :(
Wiecie, że dopiero na zdjęciach widzę swoje niedociągnięcia?








7 komentarzy:

  1. cienie bardzo mi się podobają:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wycieniowałaś:) ładny makijaż:) ja też mam lipny aparat:) i ja też widze swoje niedociągnięcia na zdjeciach:) wydaje mi się że wtedy wszystko lepiej widać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę ;) piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, subtelny makijaż:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...