Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

wtorek, 2 kwietnia 2013

Dzienniak

Witam ze słoneczkiem za oknem!
Szybciutko pokazuję wam mój dzisiejszy makijaż. Postawiłam na naturalne brązy, bez bajerów (cienie Avon i Bell), jedynie linię rzęs podkreśliłam troszkę ciemniejszym kolorem, bo nie lubię mieć tam pusto :P
Oto co mi wyszło:


I na tym skończyłabym pisanie, gdyby właśnie nie przerwał mi listonosz i nie przyniósł upominku od Esentii (dwie próbki, podkład Eveline Finish Show Fluid - niestety za ciemny, będzie musiał znaleźć nowego właściciela :( i Eveline volume lip extreme pomadka w pięknym krwiście czerwonym kolorze, którego mi akurat brakowało :D


Pozdrawiam i życzę słonecznego dnia :)

14 komentarzy:

  1. kolor pomadki slizny
    bardzo ci pasuję :)*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja bym chciała żeby u mnie słońce zaświeciło...Makijaż ładny, ale ja postawiłabym też na naturalniejsze usta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie usta tylko na próbę z ciekawości ze względu na nową pomadkę :)

      Usuń
  3. Hej!
    Zostałaś nominowana do ✰LIEBSTER AWARD✰
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne masz oczy:) ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczko? To dlaczego u mnie sypie śnieg? Ja się nie zgadzam na taką niesprawiedliwość...
    Makijaż bardzo delikatny i ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie naturalne makijaże.. A pomadka na ustach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię ✰LIEBSTER AWARD✰ , zapraszam do sibie by zobaczyc pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otrzymałaś ode mnie nominację do Liebster Award. Po więcej informacji zapraszam tutaj ;) -> http://xdariuniax.blogspot.com/2013/04/nominacja-do-liebster-award.html
    Pozdrawiam Daria :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny dzienniaczek, bardzo naturalny:)
    a czerwień na ustach przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...