Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

sobota, 2 lutego 2013

Denko styczeń 2013

 Pora na post z mojej ulubionej serii, czyli denko :) oto moje zużycia:


1. Alantan Plus krem - od zwykłego Alantanu w maści różni się zawartośćią Dexopanthenolu. Na skórze nie zostawia tłustej warstwy i wchłania się szybciej. Tak

2. Alantan maść - stosowałam do pielęgnacji tatuażu i w tym wypadku spisał się lepiej niż Plus, ponieważ lepiej natłuszczał i pozostawiał warstwę na skórze, która nie pozwalała tatuażowi wyschnąć. Tak

3. Grace Cole Rose - balsam do ciała, ładnie pachnie, możliwie nawilża, ale jak na te właściwości to za drogi. Tak/Nie

4. Johnsons Baby - krem ochronny przeciw odparzeniom. Dobry w codziennej pielęgnacji, ładnie pachnie, ochronnie spełnia swoje zadanie, jednak nie leczy. Tak/Nie
5. Eveline - oczyszczający płyn micelarny. Kiepsko oczyszcza. RECENZJA Nie
6. Linomag - Linuś - Puder, zasypka dla dzieci. Spełnia swoje zadanie. Tak

7. Ziaja, Herbika Plant, krem bionawilżający - bardzo fajny krem dla cer tłustych i mieszanych. RECENZJA Tak
8. Eva natura, Bursztyn, płyn do kąpieli energizujący - fajny płyn, ładny aczkolwiek lekko męski zapach, spełnia swoje funkcje, dobrze się pieni, nie jest drogi, długo pachnie na skórze. Tak
9. Joanna z Apteczki Babuni, szampon normalizujący, z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu. Dobry szampon, ładny zapach. Faktycznie normalizuje skórę głowy, włosy są po nim świeże, sypkie i puszyste. Plącze włosy, wymaga użycia odżywki, dla ułatwienia rozczesania. Tak

10. Wickies Kids, szampon i płyn do kąpieli dla dzieci. Ładnie pachnie, spełnia swoje funkcje, zawiera jednak w składzie SLS. Tak/Nie

Znacie, któryś z tych kosmetyków?

A tutaj mała zapowiedź recenzji szczoteczek dla dzieci i butelki treningowej, które otrzymałam do testów od firmy MAM. Po lewej stronie macie bannerek, który da wam rabat w sklepie internetowym ;)



 I zoom na moje maleństwo :P chcielibyście zobaczyć w całości? :)



20 komentarzy:

  1. ja chce w końcu zrobić moje pierwsze denko :D i tak ciężko mi to idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ja tam nigdy nie mogę zużyć tylu kosmetyków :/
    bardzo lubię te kremiki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niektórzy to w denku mają całe stosy kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam miesiące w których nie mam nic zużytego, a są takie gdzie wiele denek widzę ;)

      Usuń
    2. Ja w tym miesiącu mam zużyte chyba trzy szampony do włosów i całą masę kremów - w przyszłym pewnie będą pustki :D

      Usuń
  4. jasne, ze byśmy chcieli! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Alantan bardzo lubie,także stosowaam do pielegnacji tatuazu, teraz też smaruje nim rany po usunęciu kilku pieprzyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie używam szamponu z Joanny, i jestem średnio zadowolona. Pozdrawiam. Fajne denko.

    OdpowiedzUsuń
  7. koniecznie pokaż w całości :) też ostatnio myślę o tatuażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam ani jednego z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tych denek! :) Pokaż tatuaż w całości - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet ten kawałek wygląda ładnie, a w całości pewnie jeszcze lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować krem Ziaji, bo mam cerę w kierunku tłustej :D
    Szampon Joanny "Z apteczki babuni" również uwielbiałam, ale poznałam Rzepę, również Joanny ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog :) zapraszam do siebie i do obserwowania :) z checia zajrze tu ponownie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...