Obserwatorzy

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

sobota, 21 lipca 2012

Haul

Wreszcie upragnione zakupy :)) Udało mi się sprzedać moją torebkę od Batyckiego, która mi się średnio podobała (nie jestem osobą, która lubi markowe rzeczy bo są 'oryginalne i drogie', dla mnie kosmetyk, ciuch, dodatek musi mieć 'to coś'), więc wybrałam się na małe zakupy. Oj, dawno nic nie kupowałam, więc jestem i tak zadowolona.
Moimi zdobyczami są:
- zachwalana odżywka Eveline 8in1, bo moje paznokcie są w opłakanym stanie (swoją drogą na pewno powstanie post przed odżywka i po odżywce, zobaczymy co z tego wyjdzie),
- dwa lubiane przeze mnie tusze do rzęs w tubce Celia, czyli zapasowe wkłady (dopełniam nimi puste pojemniczki po tuszach z ulubiona szczoteczką, oczywiście myjąc je wcześniej, co przedłuża trwałość Celi i jestem zadowolona z efektów jakie daje ten niepozorny tusz za 3,50zł)
- biała kredka do linii wodnej oczu Pierre Rene, pomalowałam się nią dopiero raz, ale moje odczucia takie, że jest fajnie miękka i daje ładny efekt, a co dalej zobaczymy.
- szampon koloryzujący Marion kolor Tycjan (nie wiem czy wiecie, ale nigdy w życiu nie farbowałam włosów, nawet malutkiego pasemka nigdy nie miałam, swój kolor mam czarny taki, że wiele osób spiera się ze mną, że musiałam malować i koniec, ale jak to u kobiet bywa znudziło mi się bycie 'taką samą' i zdecydowałam się, ale normalnej farby nie mam ochoty używać przynajmniej jeszcze jakiś czas, chyba że osiwieję. Oczywiście, wiedziałam, że kolor mi nie załapie, bo włosy za ciemne, ale chciałam żeby tylko się tak błyszczały na czerwonawo, ale i tak dupa z tego wyszła bo jakoś tak leciuteńko zjaśniały i pod brąz podchodzą, ale w sumie różnicy nie ma (mama nawet nie zauważyła). Co mi się podoba to to, że moje wiecznie 'tłuste' nawet po myciu włosy są takie jakieś sypkie. Plus za to :)
- i zapomniałabym, że kupiłam też buty i wkładeczki do nich i bluzkę :P kocham buty ;p btw mam też na sprzedaż rozmiar 36 jakby był ktoś chętny.. Pozdrawiam




3 komentarze:

  1. O tej odżywce słyszałam same dobre rzeczy... Chyba musze sobie taka zakupić bo paznokcie trzeba odratować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 8w1 sprawdza się rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywka jest świetna:)
    obserwuje twój blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

W wolnych chwilach czytam każdy komentarz i odwiedzam wszystkich, którzy coś tu zostawili ;)

Na pytania staram się odpowiadać pod tym samym postem, aby łatwiej było znaleźć to czego się szuka.


Pozdrawiam *

Zaglądnij:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...